Praktiksted

Praktikbeskrivelse af Bagsværd Skoles SFO

På Bagsværd Skole modtager vi pædagogstuderende i alle de tre praktikker. Praktikken er i Indskolingen/SFO.

Arbejdstiden ligger i både undervisningstiden og SFO tiden. Men da SFO har åbent til 17 mandag til torsdag og 16.30 fredag vil arbejdstiden normalt være fra kl. 10 eller 11 og til lukketid, måske også med dage til kl. 16/16.30. Ved møder, særlige aktiviteter eller temadage eller uger eller andet kan mødetiderne variere. Der vil også være aftenmøder i praktikken, som det er obligatorisk at deltage i.

Praktikstedsbeskrivelsen beskriver SFO Bagsværd/Bagsværd Skole samt hvordan vi ser indholdet af de tre praktikker hos os. Se også evt. Praktikstedsbeskrivelsen på Praktikportalen.

For spørgsmål eller andet i forbindelse med pædagog praktik kontakt praktikansvarlig

Jens Karsbøl på enten sfojpk@gladsaxe.dk eller jens9161@gladskole.nu